2 weken voor vertrek!! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Anne Greijn - WaarBenJij.nu 2 weken voor vertrek!! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

2 weken voor vertrek!!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 November 2014 | Nederland, Maasbree

Hallo allemaal,

Over 2 weken zit ik al in Maspalomas!
Poehhh.. Gaat echt al snel!
Heb er in ieder geval al heel veel zin in.
Nieuwe mensen leren kennen, nieuwe taal, andere cultuur, andere omgang met producten.
Vorige week heb ik al het papierwerk opgestuurd, en ben ik bij thessa langs geweest.
Zij heeft me nog meer informatie kunnen geven over de stage!
Gister heb ik mijn laatste thuiswedstrijd gespeeld, helaas wel verloren.. maarjaaa, Daarna hebben we nog met het team zelfgemaakte vlaai gegeten!

Ik ben blij dat ik z'n kans heb gekregen en die neem ik ook met beide handen aan.

Veel leesplezier!

Ajuuu!
xxx Anne



  • 10 November 2014 - 18:11

    Henk Gielen:

    Vuul plezeer en geniet dervan

  • 10 November 2014 - 18:32

    Pap:

    Auk vur Pap wuurt 't spannend en ik ving 't fijn um same met Marion dich nao 't vleegveld te bringe .

  • 10 November 2014 - 19:08

    Nicole En Chris:

    hiel vuul plezeer en pas good op dich zelluf!

  • 20 Januari 2015 - 08:22

    Ger:

    waarzit je nu ik hoor of zie niets meer van je lieve gr. uit het koude Blerick. ik ga nu zwemmen met de handschioenen muts en dikke sjaal om daag ger xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 6713

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: