Party, Goodbyes, Christmas and Feliz año nuevo! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu Party, Goodbyes, Christmas and Feliz año nuevo! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

Party, Goodbyes, Christmas and Feliz año nuevo!

Door: Anne Greijn

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Januari 2015 | Spanje, Playa del Ingles

Hello everybody!

Het heeft een tijdje geduurd dat ik weer wat heb geschreven.
WAUW! Al 1,5 maand hier nu!
En ik heb het hier erg naar mijn zin gelukkig!

11 december hadden we dus het personeelsfeestje! Wat een gezelligheid was dat op campo de golf in maspalomas. alle mannen netjes in pak en alle vrouwen in mooie jurkjes!Gezellig met de andere interships wat gedronken en gedanst, om 3.30 waren we ongeveer terug in het hotel haha!

15 dec ben ik met elisa naar het shopping center gegaan in el tablero, niet zo groot, maar hebben daar wel genoeg dingen om te shoppen haha en nee heb niet veel gekocht 2 truitjes hahah!

Ik heb ook weer spaans gehad, het gaat wat beter met mijn spaans!
Het is alleen soms een beetje moeilijk, omdat iedereen al goed kan spreken en dan merk je geen vooruitgang bij jezelf. Maar dat komt goed!

19dec elisa en ik hebben we vaker onze late night movie days! haha lekker film kijken en dan zijn we moe dat we onder film allebei in slaap vallen haha.

21 dec. Dit was de laatste dag voor sophie hier op gran canaria. Smorgens rond 10 uur waren we met zn 4en gaan lunchen bij het strand in de buurt. Erg gezelligg! Daarna nog even op de boulevard geweeest en dan nog een paar fotos gemaakt op het strand!
Rond 4 uur had sophie de bus naar het vliegveld...
Toen sophie weg was hadden elisa en ik een idee....
We pakken een fles wijn en drinken het samen op met ons 3je (jasmin, elisa en ik)
Toen zijn op mijn terras gaan zitten en wat hadden we een lol om 5 uur in de namiddag!
Jasmin en elisa gingen nog naar de moonlight cinema in maspalomas, ik kom helaas niet mee omdat ik moest werken om 2 uur.

22 dec.
Dit was de dag dat jasmin naar huis ging...
Ben rond 12vuur even naar haar toe geweest hebben we wat gepraat en toen zijn we rondjes gaan lopen door het hotel, omdat jasmin mensen doei wou zeggen en dat niet alleen wilde doen dus ging ik mee!
om 2 uur had jasmin de taxi naar het vliegveld..
Where is the good in goodbyes?
Dat waren wel 2 moeilijkere dagen omdat je 2 vrienden mist waarvan je weet dat je ze misschien een jaar of langer niet gaat zien...

Met kerstavond heb ik nog geskyped met mama mijn familie! En ook nog met papa net een paar dagen voor kerst geskyped! en met mijn vriendinnetjes natuurlijk ook!
Was wel heel raar om niet thuis te zijn met kerst, maar ook wel weer heel speciaal. Kreeg ook nog een pakketje van thuis, omdat ik de hagelslag zo erg mis! kreeg ik 3 pakken hagelslag met een foto van iedereen erop! THANKSSS!
Ik vind het zooo fijn om te skypen, omdat je soms toch wel een beetje van thuis mist en dan is het fijn om iedereen te zien!! DANKJE!!

27 dec. Toen moesten naar een appartement, omdat sandy beach, palm beach en residencia vol zaten!
Marc, elisa en ik gingen naar een appartement tegenover sandy beach dus dat is eigenlijk wel heel erg ideaal!
We zijn hier tot zaterdag en dan kunnen we weer terug naar sandy.
Het leukste aan dit appartement is dat we kunnen koken nu haha!
Het mindere is dat het hier in het appartement heel erg koud is, dus we lopen hier in onze vesten en lange broeken door het appartement wel erg apart.

Feliz año nuevo!
Ik moest die avond van nieuwjaar werken, dus ik ben gaan slapen smiddags van 3-8 en toen hebben we gegeten, en ben ik rond 11.30 met marc het hotel gegaan.
Om 12 uur (1uur nederlandse tijd) was er veel vuurwerk bij het hotel, dat was wel heel vet om te zien!
Daarna nog een drankje gekregen en om 0.45 was ik terug in ons appartement, want ik moest gaan werken.
Werken was best wel leuk, want dino en oskar kwamen binnen met hoedjes en nepbrillen haha we hadden de grootste lol!

Nou dit was het weer voor even!
Ik hoop dat jullie allemaal een mooie, leuke en gezellige kerst hebben gehad!
En ik wens jullie alle goeds voor 2015!

Kusjes xxxx Anne

  • 01 Januari 2015 - 20:06

    Annie Beurskens:

    Hoi Anne , leuk om te lezen wat je zoal beleefd allemaal , we wensen jou ook alle goeds voor het nieuwe jaar enne geniet van de hagelslag hé , ( leuk idee van Mam )

    Groetjes en liefs van Wien en Annie

  • 01 Januari 2015 - 22:19

    Pap:

    Hoi Anne !!
    Dich wuurs stieds baeter in 't Ingels en in 't Spaans ..knap !!!
    We motte mar gauw wer gaon skype , zoedets dich wer get " brits " kins praote .hahaha
    Gr. Pap en Marion


  • 03 Januari 2015 - 12:06

    GER HEIJNEN :

    Het klein beetje tekst wat ik van de briefjes heb gelezen. heb je het aardig goed door gebracht ( Het Oud Op Nieuw) Met knallers en een borreltje. Het is ook lastig met jou beroep ?? altijd als een ander feest viert, moet jij werken. Maaaaaaaaaaaaaaaar er komen ook nog slagroom bakkertjes,m die bakken gewoon overdag !!! Dat maak jij nog wel mee. kk misschien ook, maar ik lust geen Gebakjes !!!!!!! ha ha ha ,
    Ik was in Nijmegen bij Tante Nel en savond hebben we gekaart bij Thea en Arrie. Heel gezellig en om 24.00 uur de straat op. Geweldsig veel vuurwerk en die akelige harde knallen het gehooraparaat storten bijna uit het oor. Om 2.uur snacht weer in de benen terug naar Nel. Akelig de rotjes vlogen zo af en toe toch naar nar je toe. (Honden) naar hoor !! Maar we kwamen heelhuids aan en lekker bij Nel naar bed. Nieuw jaar amen met Thea Arrie en ons bij de Chinees gegeten. Dat is bij Tante Nel o,p de hoek en dat hadden we afgesproken. Ontzettend gezellig en we kregen na afloop (de vrouwen) een schattig chinees kokertje,
    waar je ringetjes in kunt bewaren. Zal het voor jou bewaren.
    Moet nog Boodschappen doen, altijd hetzelfde , maar ik doe graag boodschappen. Je weet maar nooit, of er nu iets heel leuks te koop is ????????????Meestal altijd het zelfde. Boter, Kaas en eieren en zout.
    Moet geen Port vergeten, die is op. Geproost op het Nieuwe Jaar. Heel alleen. Milly,Ger en Jill zijn ook nog heel gezellig op bezoek geweest met een mooi bosje (Violen) (grapje erg mooie rozen ze staan
    prachtig en nu schei ik uit,, Het blad is vol. Heb ook gr. van R,Fr en de kids gehad en ook van Jjlion en Berda.Maar je hebben nog het een en ander te doen met Pa Van Hout. dag Lieverdje geniet van de zon. hier is het miezerabel....regen van die klein spatjes, waar je hartrstikke nat van wordt knuffel daar wordt je niet nat van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Oma

  • 05 Januari 2015 - 20:11

    Anne Greijn:

    Wat fijn oma! Leuk dat je het het zo gezellig hebt gehad met je zussen!
    Hier was ook vuurwerk bij het hotel, mooi vuurwerk hoog in de lucht!
    Aaah wat lief!
    Goed bewaren dan he oma!
    Vergeet de action en de xenos ook niet he die horen ook bij je boodschappen!! haha!
    Het weer wordt hier weer beter en in nederland ook daar duim ik voor!

    Doei oma ga maar goed voor de bloemetjes zorgen :)
    doei lieve oma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je klein dochteer

    Dankje annie en wien! :)
    Jep alles gaat hier goed!
    Groetjes liefs xxx

    HAHA joa pap en marion,
    het geit met stapjes veuroet!
    Kumpt allemoal good :)
    liefssss xxxx

  • 06 Januari 2015 - 12:21

    Ger Heijnen:

    Het (geit) houden ze daar geiten ?????? Spaans is nog veel leuker dan Brees !!!!!!Dat lijkt meer op Russies,
    dat zul je wel niet met me eens zijn, laat ook maar sitte, Hopelijk moet je later alleen maar Nederlands praten, Tuurtje, gebekske, breutje, puur gesond etc, etc. Hoi Grietje, hoe ben je eerste dagen van het nieuwe jaar door gekomen ?????2015. wat een bijzonder Jaartal. zeker voor jou en voor mij ook wel, omdat jij daar zit en eigenlijk zover van huis en ik je niet meer gewoon kan zien. !!!????? De eerste keer zwemmen in het nieuwe jaar en het was een gezellige bijeenkomst, Allemaal Nieuw jaar wensen en dat zijn er een hele hoop. ook leuke reactie op het afscheid van 2014. Dat lijkt alweer lang geleden...
    Het was vanmorrege steen koud op de fiets, muts,handschoenen en de laarzen aan, dan ging het wel.
    Van middag nog, Nieuwjaar wenden in Het Huis v.d. Wijk. Lijkt me gezellig worden. We zien wel.
    Hopelijk met jou alles naar wens ??? Och, wat zou je nog moeten wensen, Warmte om je heen leuke Cillega,s( dat hoop ik tenminste).Fijn, dat je wat terug geshreven hebt, heb ook wat te lezen ..
    Ga nog wel eens proberen, of ik je per Telefoon te pakken kan krijgen.
    Het is hier in de buurt weer aardig rustig, de scholen zijn weer begonnen.
    Iedereen weer in zijn gewone doen en dat is het beste,denk ik, voor vele///
    Lieve groetjes ik ga strijken 4 broeken en allemaal met (witte pluizen). Schijnbaar een zakdoekje blijven zitten....(ergernis alom) Kloppen en dan sneeuwt het in de kamer of de Douche...Bah bah bah. zo genoeg.
    Ik strijk nu en denk een beetje aan jou, zonder sneeuw. H ha ha kusjes Oma xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 Januari 2015 - 11:08

    Ger Heijnen:

    gisteren is verleden tijd, Het was niet om door te komen !!! Regen,regen, regen Je kon van mijn uit helemaal niet door de ruit naar buiten kijken en het waaiden ook verschrikkelijk Bah..
    Ben toch naar de Gym gegaan en iedereen was daar weer na het Kerst gebeuren. Fit, om het nieuwe jaar goed te beginnen .. Eerste Donderdag van de Maand, Koffie drinken en iedereen had zijn verhalen van de Jaar wisseling luidkeels te vertellen. Wat zijn Vrouwen Ratelaars, het is maar goed dat je alles niet kunt verstaan.Ik denk dat ze lang de mond hebben moeten houden . Om te lachen toch !!!!
    Er hangt alweer een wasje in de Douche, Was hoopt net zo gauw op . als huisafval en plastick. Ik heb alweer twee zakken om voor in de Container te gooien.
    Kreeg van de Zorg voor Ouderen een berichtje dat ik mijn ogen kon laten nakijken. Briefje op de bus gedaan en wacht
    wel af wanneer ze bij mijn komen, Korting op een bril, reparaties en leuk Montuur. ?????
    Ik heb altijd al een bril (dat weten jullie het besten) Die komt gewoon van de Hema, maar ik kan er heel goed door zien. Wie weet hoe mooi ik ga worden.
    Moet vanmiddag naar de Bieb en door rijden ff naar C .A in Venlo, als ik vooruit kan komen met windkracht 6 .!!!!!1
    Ja echt. het waait hier verschrikkelijk als ik hem heen maar achter heb, !!! lieve gr. je hoort nog van me!
    kussen met de wind mee psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssxxxxxxOma

  • 15 Januari 2015 - 15:24

    Anne Greijn:

    Jaaa ik hoorde het oma! Veeeeel regen en veel harde wind!
    Nog niet van je fiets afgewaaid?
    Wat fijn he altijd die kippenhokken bij de gymclub!!?
    Jij gaat zoooooo mooi worden met een nieuwe bril, nog knapper dan je nu bent!

    Hopelijk gaat alles goed...

    Dikke kus en knuffel van je kleindochter kussen hangen in de wind dus pak ze!
    XXXXX Anne

  • 20 Januari 2015 - 11:59

    Ger:

    hoe kom je aan Kippenhokken ????? Het zijn wel kippen,maar het hok ontbreekt !!!!
    20 jan. heb heel wat nieuws van je gelezen erg leuk en je hebt het naar je zin en het Spaans lukt je ook wel,
    Het Weekend ga ik met Mam Ger naar de Zanggroep, waar Jill bij hoort i.v.m de Musical die gaat komen
    Na afloop zal ik je er over vertellen !! Roy zit ook in die grpoep. die Danst !! Julion zal ook wel gaan. Je hoort nog van me Ger kusjes . Het nu aardig koud buiten, maar de das en handschoenen doen wonderen.
    Doeiiiiiii Geniet en laat wat horen Ger xxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Februari 2015 - 11:48

    Ger:

    Gut Anne mijn laatste bericht aan jou is van 20 Jan. Dus dit van vandaag schiet lekker op 28 Febr.
    Ik dacht dat je na Kerst nog wat geschreven had. Dat mis ik dan .Maar ik bel je reglelmatig. Erg leuk en zo dicht bij , niet te geloven .Hopelijk gaat de Mail naar jou toe nu wel goed ???

    Maak er vandaag een feestelijke dag van en denk dan maar aan de Breese Carnaval. dan ben je ook een beetje thuis. daggggggggg Alaaf in het Spaans. Ole !!!!xxxxxxx Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 6717

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: