Mes enero! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu Mes enero! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

Mes enero!

Door: Anne Greijn

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Januari 2015 | Spanje, Playa del Ingles

Hola amigos/amigas y familia!

Als eerste wil ik zeggen sorry voor de weinige updates, maar ik vind het fijner om een langer verhaal te typen dan de hele tijd korte verhaaltjes!
Zo dan weten jullie dat ook weer haha :)

Deze maand ben ik veel verhuisd, van een appartement naar sandy beach (kamer voor mezelf) naar sandy beach met 3 personen naar palm beachmet 3 personen maar dan met 2 meiden die je nog nooit hebt ontmoet, na 2 nachten in palm beach te hadden geslapen kon ik naar sandy beach voor ook weer 2 dagen... Daarna weer terug naar palm beach en toen in een kamer met 1 meisje uit belgië! En sinds vandaag EINDELIJK weer in SANDY BEACH met een eigen kamer!
Ik ben zooo blij dat ik eindelijk weer een eigen kamer heb en dat ik weer terug ben in sandy beach, was dat verkassen wel even zat haha!

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin!
Het werken is steeds leuker ookal ben ik nog steeds bij brood, maar het komt wel goed heb al een paar kleine dingen banket mogen doen :)
Cake, mandelkuchen, galletas (koekjes), muffins (choco or lémon)
Dus ik vermaak me wel :)

Ben verder nog naar een shisha bar geweest met sarah (stagaire van palm beach), dat was zeer cool!
Ook nog 2 dagen achter elkaar op het strand gelegen met mijn belgische kamergenootje Aurélie, en jaaaa hoor, Eindelijk bruin geworden !!! :D

Ben gister (27ste) naar Puerto de Mógan geweest met Sarah!
Dat was zo mooi!
Rome in Gran Canaria, het was echt prachtig.
Ben er nog steeds een beetje van onder de indruk.. ik heb een paar foto's bij dit verslag met mijn nieuwe camara gemaakt natuurlijk daar kan je zien hoe mooi het is!!

Ohja en afgelopen zaterdag kreeg ik een appje van mijn lieve teamgenootjes! Met een super sjieke strike a pose foto haha! <3

Natuurlijk ook nog even geskyped met mijn zus Lynn en vriendinnetjes sanne en kaylee!! :D

Over 2 weken gaat marc naar huis, ik hoop dat we nog een leuk feest kunnen hebben voordat hij gaat, we gaan het zien!

Ik vind het erg leuk dat jullie reageren op deze blog en mijn blog lezen, dat doet me erg goed!

Ik hoop dat jullie allemaal klaar zijn voor maand Februari want nog 2 maandjes en 2 weken hier te gaan en dan zit de tijd er voor mij ook weer op!

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat en zorg goed voor iedereen die je liefhebt!

Dikke kus en veel liefs xxx Anne

  • 29 Januari 2015 - 23:04

    Millh:

    Heey Anne,
    Ondertussen kun jij beter voor n reisbureau gaan werken, je kent inmiddels alle hotels in de omgeving!!
    Sjiek die nieuwe camara, als je hier was kon je fofotos maken vd BBZ!
    Wij zitten op heel veel sneeuw te wachten, voorspelt de weerman, maar er ligt nog niks.
    De maand februari Anne, is bij ons rood,geel ,groen gekleurd....VATELAOVEND!
    De pekskes hange al klaor!
    Morgen naar t LVK in kerkrade,zaterdag zittingen in Bree...Ger moet optreden mer de APK ...lachuuuhhh
    Zondag hebben we n receptie vd prins in koningslust.....teamgenoot van Ger...Frank de twidde!!
    dan nog n weekje werken, 7febr de enige échte Britse Boëte Zitting.
    dan nog n werkweekje en dan vanaaf vrijdag barst t los....
    Klein nadeel....ik moet maandag werken....grrrr!!!
    T gaat hier prima,denken vaak aan je, maar ben erg blij dat je t zo naar de zin hebt, geniet dr van, tis zo voorbij!!
    Zal je af en toe wat sfeerimpressies sturen vd de carnaval....
    Denk aan je lieverd, heel veel knuffels,kusjes en n pootje van Otje.
    Tot aps.
    xxxxMam en auk n dieke kus van Ger.

  • 02 Februari 2015 - 10:28

    Ger Heijnen:

    Hoi Meidje. Gisteren waren Milly en Ger hier leuk op bezoek.Met de mooie dassen van Bree Boete de poort.
    Lees het maar verkeerd ik weet het niet precies!!!Mam en Ger hebben er wel zin in en toch duurt het nog bijna 14 dagen!!Ik wacht wel af, wat er gaat gebeuren, Optochten kijken en naar de T V, Ik ben de enigste die wat versiert heeft, De rest doet er niets aan of volgt de T.V.
    Wat naar, dat je zo vaak moet verhuizen, je moet maar niet te veel uitpakken. Misschien wordt je nog ontdekt, met een speciaal ,super, snoepcakje!!!Kennen ze dat daar helemaal niet !?
    Heb je daar al gezwommen, niet in de zee bedoel ik ??? Of is dat niet voor de armen ??!!! die alleen maar moeten zwoegen !!! en hard werken !!!???
    Ik ben nu bijna een Roodhuis(Indijaan) heb bijna overal ook op de rug Rooie plekken. Kreeg er nog een pil bij,om het wat rustiger te houden. Hopelijk is het wat minder , als ik naar Het feest van Tante Nel ga. 7 Febr
    Maar we gaan er voor.Ik ben zo blij dat het je goed gaat, wat klinkt dat ouwe wijvig he !!, maar ik meen het van harte.,,
    Dit nemen ze je nooit meer af en wat zul je straks veel te vertellen hebben. Schrijf je het een en ander ook nog op !!!Moet je toch un beetje doen.
    Geniet er nog van, vooral van het weer, vannacht is er Hagel gevallen Koud brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    veel knuffels Ger uit Bleerick ook Oma genaamd !daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ger

  • 02 Februari 2015 - 16:17

    Jill:

    Gank zoe door! GENIETEN!!!!

  • 07 Februari 2015 - 19:04

    Anne Greijn:

    JAJA! Het carnavallen is nou officieel begonnen!
    Ik merk toch wel dat ik het super mis nu ik fotos krijg van de BBZ!
    Volgend jaar ben ik er zeker bij!!
    Ik denk ook veel aan thuis, maar ik blijf positief nog 2 maanden en dan kan ik iedereen weer een knuffel geven !

    Ogja oma niet iedereen hoeft het zo leuk te vinden als mam en ger!
    Optochten kijken is ook erg leuk hoor!
    Hopelijk was het gezellig bij tante nel en heb je weer mooie kadotjes gemaakt :)

    En genieten doa ik zeker!! =)

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 6714

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: