4 weeks to go! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu 4 weeks to go! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

4 weeks to go!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Maart 2015 | Spanje, Playa del Ingles

Hallooo,

3 weken geleden was mijn laatste blog, maar zoals ik al op facebook had gezet was dat ik deze week zoveel leuke dingen gedaan dat het teveel was voor op facebook dus daarom weer een blog!

Elisa is 1 maart naar huis gegaan helaas.. Geen goed afscheid kunnen nemen omdat ik helaas moest werken :( Maar we gaan nog een keer een reunie doen met sofie, jasmin en elisa dus dan zien we elkaar weer! :)

De 2 weken erna heb ik niet echt iets spannends gedaan, gewerkt, gechilld met sarah en alena.
Afgelopen week was echt een van de top weken van dit jaar!
10 maart ben ik met Valerie van de office om 5 uur savonds wat gaan eten en gezellig bijgekletst bij een erg leuk duits restaurantje!
11 maart woensdag ging ik samen met Sarah naar Amadores (aangelegd strand) geweest, erg mooi! (zie fotos) 1 tip : smeer je goed in als je na het strand gaat maar val vooral niet in slaap midden op de dag om 1 uur, want dan weet je dat je verbrand... en jep dat was ik....
12 maart moest ik eerst werken tot 7 uur in de morgen en om 8.55 werden sarah, alena en ik opgehaald met een tourbus, want we gingen een tour doen in de bergen! Erg mooie kraters gezien, teneriffa, en las palmas gezien! Supervet! De bergen blijven een erg mooi hier op het eiland! Was ook erg gezellig en de hele dag weer duits gepraat haha! (zie fotos)
13 maart heb ik ook weer moeten werken van 2 -9 uur smorgens en die dag heb ik helemaal niks gedaan ik was heel erg moe!
14de ook weer gewerkt snachts en toen kreeg ik een berichtje van isabel ook van de office of ik mee wou naar het strand. Ja waarom ook niet hoef morgen toch pas te beginnen om 7.30 bij banket.
Super gezellig gehad met isabel, valerie en julianne en ja hoor voor het echt in de zee geweest! HEERLIJK!!
Savonds werd ik nog uitgenodigd door hun of ik kwam eten bij hun in het appartement en ja een gratis etentje sla je toch niet zo snel af? Dus hup in de taxi en op naar hun appartement 10 min met de taxi.
Spaghetti met een heerlijke gezonde salade en natuurlijk ook nog een ijsje! Helemaal top!
Toen hebben we nog even wat gekletst en toen rond 11 uur vielen we alle 3 bijna in slaap en toen heb ik de taxi gepakt terug naar huis.
Zondag 15e laatste keer bij banket gewerkt waarschijnlijk, maar ik heb er nu al heel veel geleerd en vond het echt leuk! Savonds had ik Aurélie nog geappt of ze nog iets want doen, omdat ik vandaag vrij heb!
Ben ik rond 7 uur naar palm beach gegaan, toen hebben aurélie en ik heeerlijk gegeten bij ons italiaanse restaurant, en nog pitch perfect gekeken op de laptop en toen weer de taxi naar sandy gepakt!! :)

Vandaag moesten we weer naar Palm beach verhuizen voor 1 week, weer eens wat afwisseling..... haha!
Woensdag ga ik waarschijnlijk met aurélie naar Las Palmas of Shopping center Atlantico maar dat weten we nog niet zeker hahah.
En donderdag misschien met sarah en alena op zoek naar dolfijnen!

Ohja en alles gaat echt goed hier! Ik vind mijn werk erg leuk, super lieve en leuke collega's, mijn allerliefste nieuwe vrienden hier! Ik denk dat ik het heel moeilijk vind om dit allemaal achter te laten in 4 weken... maar ben ook weer heel erg blij dat ik mijn lieve familie en vrienden weer zie in nederland!

Veel liefs en warme groetjes,
Anne
p.s. laat een reactie achter dat vind ik altijd wel erg leuk :)

  • 16 Maart 2015 - 18:25

    Linsay:

    Leuk berichtje meis! Nog veel plezier komende weken
    See you soon & miss u ❤

  • 16 Maart 2015 - 22:39

    Lynn:

    Klinkt allemoal huuul leuk! Geniet der nog maar good van meiss now kin ut allemoal nog!
    Straks bisse wer thoes en den hisse gin strand mien neave de deur ligge haha maar gelukkig wel un houp angere leuke dinge en minse!! Make fun because time will fly!
    Xxx miss you but see you soon!!

  • 16 Maart 2015 - 23:10

    Lianne:

    Anneke!!!!!

    Zuut der allemaol heerlijk oet! Bin toch wel erg jaloers op dig! Ik geluif goad det ut straks moeilijk wuurd um det allemaol achter dig te loate, maar de bis der ouk 5 maond geweest dus des neet gek! Maar de mos maar zoe dinke: de kens ut beater verleaze den desse ut noeit hes gehad! Ik bin in idder geval blie asse weer truuk bis! :)

    xxxxxxxx Lianne! :) loveuuuuu and missssuuuuuu! ♡♥♡♥

  • 17 Maart 2015 - 11:57

    Jill:

    Bis n topper! Deze tied van dien leave vergeatse noeit mier! Geniet ma lekker van elk moment!! xxx

  • 17 Maart 2015 - 22:16

    Geert En Mia Janssen:

    Ha Anne Leuk bericht, maar je bent wel druk bezig zo te lezen ha ha, geniet van van de laatste weekjes en wij zijn ook weer blij als je weer terug bent. Groetjes Geert en Mia

  • 17 Maart 2015 - 22:28

    Janne:

    Hee meid! Fijn om te leaze desse t doa leuk heas! Nog huul vuul plezeer doa en we zeen os snel!
    xxxxxxJanne

  • 29 Maart 2015 - 16:24

    Anne Greijn:

    Dankjewel allemaal voor alle lieve reactiess!!
    We zien elkaar snel weer! 2 weeks to go!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 1731
Totaal aantal bezoekers 6710

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: