Weeeeek 2 - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu Weeeeek 2 - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

Weeeeek 2

Door: Anne Greijn

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 December 2014 | Spanje, Playa del Ingles

hola!

Nu al dik 2 weken hier, ik weet niet of het snel gaat, maar ik heb het hier heel erg naar mijn zin!

De spaanse les ging uhmmm... niet zo goed haha!
De vrouw Annelore had geen papieren voor mij meegenomen en de andere zijn al verder met spaans dus ik heb er maar een beetje bijgezeten, maar het was evengoed wel leuk!
Toen heb ik dinsdag ook nog gewerkt, maar toen werd ik savonds ziek.
Maar gelukkig heb ik lieve vrienden die mij thee kwamen brengen en mij gingen ziek melden..
Donderdag voelde ik me weer wat beter, maar voor de zekerheid bleef ik thuis.
Die donderdag gingen we t/m zondag naar palm Beach.
ook van seaside maar sandy beach was overgeboekt, dus moesten we naar maspalomas!
Superfijne kamer samen met Elisa!

Toen zijn we nog een paar keer naar het strand geweest daar en zijn we een keer geweest uiteten bij all you can eat restaurant. 7,50 voor buffet excl. drinken.
Maar dat is echt niet duur!!

Verder heb ik nog film gekeken en geskyped!
Geskyped met pap en marion, maar ook 6 dec met mam, ger, mijn zussen en broers en de oma's!! ;)

Dat was echt superleuk, om hun te zijn en hun te horen!!

Nu zijn we weer terug in sandy beach, zondag waren we weer hier!
Zondag, maandag en vandaag alweer gewerkt!

Gisteren was de planning dat ik en elisa gingen shoppen, want we hebben donderdag een personeelsfeest!
Kwamen wij aan bij shopping center atlantico, waren alleen alle restaurants open en de winkels dicht omdat het een nationale spaanse vakantie dag was.....
NIEMAND die dat ons vertelde...
Wij dan bij de mac gegeten en daarna weer de bus terug naar huis gepakt.
Toen veel liedjes gezongen op de kamer, totdat elisa zegt...... Zullen we gaan sporten.
En ja hoor we zijn gaan joggen langs het strand van playa del ingles naar maspalomas, en ook weer terug natuurlijk!
Uiteindelijk 1,5 uur hebben wij gejogd, en soms powerwalking, omdat er soms teveel stenen lagen en het dan gevaarlijk is om te gaan rennen.
We willen dit 2/3 keer per week gaan doen haha we zullen zien!

Morgen gaan we dan eindelijk shoppen!!
Enja alles nagevraagd of het zeker open is en dat is het gelukkig!!

Dit is helaas wel de laatste week van jasmin en sofie...
Hun gaan maandag naar lanzarote, en misschien komen ze nog terug voor 3 dagen hier heen en de 15de gaan hun naar huis :(

nouuu!
Dit is weer een hele update haha!
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne pakjesavond gehad voor degene die dat vieren!

Kusjes & knuffels,
Anne xxxxx

  • 09 December 2014 - 17:56

    Geert En Mia Janssen:

    Ha Anne
    Ja ja jij beleeft heel wat zo te lezen, geweldig dat je het zo naar je zin hebt en mooi weer natuurlijk, leuk dat je via Skype toch een beetje erbij was op pakjesavond, heel veel succes met shoppen morgen en met alles wat je gaat doen. Groetjes van ons.

  • 09 December 2014 - 18:52

    Dorrie :

    Ha anne. Super dat je het naar je zin hebt daar in het warmere oord. Leuk om de verslagen te lezen. En goed bezig met Spaanse les. Leuk dat je veel nieuwe mensen ontmoet echt iets voor jou. Amuseer je daar. Xx

  • 09 December 2014 - 21:05

    Rf:

    Hé Anne

    Met de vrije tijd zit het wel goed! Hoe bevalt het werk? Wat moet je allemaal doen? Speciale Spaanse broodjes maken?

    Maar het belangrijkste: Je vindt het leuk!! Houden zo!

    Groets&goeds

    RF

  • 09 December 2014 - 21:09

    Pap:

    Ha Anne
    T geit dich good, en det is fijn um te laeze !
    Bin beniejd nao dien ierste spaanse weurdjes .

  • 09 December 2014 - 22:41

    Mam:

    Heey dochterlief,
    Geweldig um te laeze desse vrienden maks en t leuk vings!
    Weej blieve zoë op de heugte met appe en aaf en toe n skyp!
    Weej zien trots op dich, geneet dr van, want dn tied vluugt...let maar ens op!
    Leefs auk van Ger.
    Xx

  • 11 December 2014 - 19:03

    Gerheiijnen :

    Ff de briefjes na gelezen. iedereen maakt toch gebruik om je het goede toe te wensen met zo,n uitzonderlijke leuke Stage plek. Hier was het de hele dag huilen met de Paraplu op. werkelijk heel erg.
    Lekkere gymles gehad en veel oefeningen gedaan, met de bal en de hoepel, Ik hoor je lachen, De meeste weten niet hoe ze met een hoepel om moeten te gaan. We waren net Circus artiesten, Heel mooi gezicht en allemaal te gelijk. Met een netje de bal vangen en door geven naar de overbuur. TWEE hand vaten en daar tussen in een doek die de bal opvangt en met terug trekken vliegt de bal dan naar de tegen partij.
    Drijf nat terug gekomen en smiddags moest ik toch nog ff weg, , met de regenjas
    aan maar weer de straat op. Mijn arm gaat goed vooruit. Doet nog pijn, maar ik vreet 4 pillen per dag , dus het moet maar over gaan ????? Heb je al leuke dingen gekocht, en zijn de shops ver weg, of moet je met de bus ?? Heb je ook nog leuke colegaatjes , Kom je er een beetje mee weg, die andere taal die ze spreken, lijkt me best moeilijk !!!En...... de broodje of geweldige gebakjes, hoe zit het daar mee, zijn het verwende gasten >> Maak je andere dingen als hier ??? In ieder geval eet ze, dat is je wel toevertrouwd . lieve gr. uit Blerick Ger Oma xxxx


  • 11 December 2014 - 19:03

    Gerheiijnen :

    Ff de briefjes na gelezen. iedereen maakt toch gebruik om je het goede toe te wensen met zo,n uitzonderlijke leuke Stage plek. Hier was het de hele dag huilen met de Paraplu op. werkelijk heel erg.
    Lekkere gymles gehad en veel oefeningen gedaan, met de bal en de hoepel, Ik hoor je lachen, De meeste weten niet hoe ze met een hoepel om moeten te gaan. We waren net Circus artiesten, Heel mooi gezicht en allemaal te gelijk. Met een netje de bal vangen en door geven naar de overbuur. TWEE hand vaten en daar tussen in een doek die de bal opvangt en met terug trekken vliegt de bal dan naar de tegen partij.
    Drijf nat terug gekomen en smiddags moest ik toch nog ff weg, , met de regenjas
    aan maar weer de straat op. Mijn arm gaat goed vooruit. Doet nog pijn, maar ik vreet 4 pillen per dag , dus het moet maar over gaan ????? Heb je al leuke dingen gekocht, en zijn de shops ver weg, of moet je met de bus ?? Heb je ook nog leuke colegaatjes , Kom je er een beetje mee weg, die andere taal die ze spreken, lijkt me best moeilijk !!!En...... de broodje of geweldige gebakjes, hoe zit het daar mee, zijn het verwende gasten >> Maak je andere dingen als hier ??? In ieder geval eet ze, dat is je wel toevertrouwd . lieve gr. uit Blerick Ger Oma xxxx


  • 17 December 2014 - 09:59

    Ger Heijnen :

    Hoe is het mijn kleine Anne.......Hier lijkt het niet op Kerstmis en dat zal bij jou ook wel niet zijn, als het daar lekker warm is !!!!Leuke Kerstviering gehad met kraampjes in Het Huis v.d Wijk. Veel leuke dingen die de mensen zelf hebben gemaakt. Ik was er met mijn papier Pierwinkel en een kaart , dat de opbrengst voor de zwerf dieren was in de Wintertijd en met Kerstmis. 61 uero cent opgehaald. Men had bijna geen interesse in de doosjes van mij, De rest gewoon meegeven aan een Chinees meisje en laat ze daar maar blij mee zijn .
    !!!!!11 Donderdag nog een Kerstviering van de Gymclub en dat zal wel heel aardig uitpakken . Veel doosjes gemaakt met kerstballetjes erin, en een mooi gedicht !! Zaterdag ben ik door Lynne uitgenodigt om op haar verjaardag te komen. De Jongste van Zetsen. en nu jij nog. Kom op. laat eens wat horen heb je wel tijd genoeg over om de Blog te bedienen !!!!Hopelijk gaat het uitstekend met je en heb je het naar je zin. ;ieve groetjes van Oms veel kusjes daaaaaaag xxxxxxxx

  • 17 December 2014 - 11:55

    Anne Greijn:

    Heej oma!
    alles gaat goed hoor!!
    Weer mijn uren draaien in de bakkerij maar het is niet zo druk, maar wel erg gezellig!
    Heb nu weer een eigen kamer ivm met mijn nachtdiensten is de rust toch wel fijner, maar zie de ander meiden natuurlijk ook nog!!
    Het feestje was donderdag supergezellig!
    Nieuwe mensen gezien en met de andere stagaires lekker wat gedronken en gedanst!

    Wat leuuuuk!!
    HAHAHAHA ik wou bij die gymles zijn!
    Fijn dat je op de markt hebt gestaan, ach oma iedereen wordt blij van jou creaties!

    Het is hier nu minder weer wat kouder omdat er veel wolken zijn, maar verder is het gemiddeld 21 graden haha!
    En veel plezier zaterdag op lynn's verjaardag!!

    Dikke kus en knuffel van je kleinkind de jongste xxxxxxx Anne

  • 19 December 2014 - 09:54

    Ger Heijnen Stoffels:

    Zo, ik ben er weer, Het

    regent hier nog steeds. en het waait verschrikkelijk. Ik heb een Kerstboompje buiten staan en
    de pot met veel zware stenen opgevuld, het staat leuk, maar ben toch bang dat het omwaait.
    Donderdag bij de Gymclub was het heel feestelijk en iedereen was in zijn schik met het mooie doosje. Het zag er ook leuk uit op de grote tafel, met de lampjes aan. Smiddags was er een muziek middag in Het Huis v,d Wijk, Veel muziek installatie en veel knoppen , dus een man achter de Microfoon en die bleef
    maar zingen. Geen Kerst liedjes maar Carnaval liedjes, Er was wijnig belangstelling en dat is jammer, We kregen Krenten brood, koffie of thee en de Muziek, klonk zo verschrikkelijk hard, dat mijn Hoorapparaat er bijna uitviel. Het was gisteren ook heel vroeg donker en ik moest nog boodschappen doen, altijd weer. Kom er nooit van af.Tto 8 Januarie vrij van de Gym, alleen kan ik Dinsdag nog zwemmen en dan ook dicht tot 4 Jan. Ben zo blij voor jou dat het allemaal een beetje lukt en je moet er ook echt van genieten en als je vrij bent. leuke dingen doen. Lukt dat een beetje !!!! Morgen naar Lynn, met het Busje, ik zie wel wanneer ik naar huis ga. Gerda haar vader is in Essen geOPereert en we hopen dat het goed gaat,21 Dec. is Gerda jarig, maar ze zal er wel niets AAN DOEN, I,VM HAAR vADER. oOK MET kERST BIJ rOBERT-fRANK WIST ZE NOG NIET ZEKER ??? Lieve Griet vAN ME, KNUFFELS EN EEN KUS IN DE REGEN xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 December 2014 - 09:28

    Mam:

    Heey Anne,
    Wij zitten al goed in de kerstsfeer, overal lampjes,mijn knutselstukjes en de kerstboom!
    Alle kids vakantie en Gerritje ook komende week,ik nog 3 dagen werken en dan kerst bij RF.
    Hoe is t daar? Ook kerstsfeertje? Heb je nog n dagje vrij,moet je ook kerststollen maken?
    Vandaag vieren we Lynn's verjaardag, Jill en Lynn hebben de arretjescake en de monchoutaart gemaakt,de rest v t Breudje!
    Ger en Lynn zien now beej de kapper,ff knap maken haha!
    Oma Ger komt ook naar Lynn's verjaardag, fijn hè?!
    Komende woensdag gaan we verder bijkletse met skype.
    See you!!

    Leefs Mam en Ger
    Pootje van Otto

  • 21 December 2014 - 10:36

    Ger Heijnen Stoffelsgerheijnenstoffels@ziggo.nl:

    Ja meid daar zaten we dus gisteravond bij Milly en Ger aan de toastjes. Het was heel gezellig en lynn was er natuurlijk ook. Ik kwam op 19.00 met het busje en de kinderen waren allemaal al daar, Blijkt dat die er smiddags al vroeg waren, Goed , ik had leuk cadeautje voor Lynn op de Kerstmarkt in Blerick gekocht. De Kraam was heel speciaal. leuke vrouw die haar artikeltjes met zo,n aardig gezicht aanbood. Het had iets te maken, ook met Kerstmis ,maar ook met de Kerk. Zo af en toe hing er een kruisje tussen. Leuke handoekjes met een zeepje en een kwastje eraan, / Ze vond het heel leuk, Ik weet eigenlijk wat ze had gekregen, ik geloof Geld. Goed, ik heb per jaar zoveel verjaardagen, het hoeft ook allemaal niet groot te zijn. Mam liet me de briefjes van jou aan hun zien. Wat is dat geweldig en iedereen was blij met het leuke Cadeautje. Veel werk van gemaakt. Goed meid. zo ken ik je . Heel apart !! Tweede Kerstdag ben ik bij Milly en Ger, Eerste Kerstdag weet ik nog niet. Want Gerda doet er niets aan, i,v,m haar Vader. Heel erg. Normaal ging ik Eerste Kerstdag naar Julion en Gerda Eten.. Ik ga wel naar Mac Donald. of hij moet dicht zijn met de Kerst.
    Ik heb haar vanmorrege al gebeld, maar ze moeten gewoon afwachten wanneer ze gebeld worden vanuit Essen !!! Ook zielig dat hij daar zomaar alleen ligt en geen woord Duits verstaat.!!
    Kerstavond gaan we dus naar Robert-Frank, ik heb een bende op de Logeer kamer staan, maar ik wordt afgehaald Gelukkig...Heb leuke dingen gemaakt als supriese, hoor je nog wel van me. Geniet jij van de zonnige dag, het is her koud, gelukkig geen regen dagg Kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxOma

  • 24 December 2014 - 12:46

    Ger Heijnen Stofffels:

    Hoe dat nu kan. Ik heb net een heel vel vol geschreven en toen ik het na zocht stond er niets meer !!!!
    Ga maar weer terug naar waar in opgehouden ben. Jill belde gisteren, dat ze mij kwamen halen tegen 17,30
    Ze moest vandaag nog werken tot die tijd. Ben toch maar boodschappen gaan doen, moest nog een gids hebben voor de volgende 14 dagen en een bosje Rozen voor de Gastvrouw Milou. Dat kan er nog wel bij er staan al 3 pakken voor de Kerstavond. Ik had Milou getrokken en dat is groot uit gevallen. Wel heel leuk. Dat hoor je nog wel !!!!De cassa,s bij de Aldi waren bijna allemaal stuk in ieder geval alle mensen bleven staan en mopperen, Dat mag toch eigenlijk niet gebeuren met deze drukke dagen.. Veel Technische mensen kwamen voor de dag, overal ineens vandaan ???? Het hielp niet veel. Na veel telefoontjes, kwam er iets Tecnies van buiten en toen was het zo opgelost. Ze dachten, overbelast en zo,n drukke tijd !!!Zal wel !!!
    De ik met mijn bosje Rozen, duurde zeker 20.min voor ik buiten was.
    Hopelijk wordt het een mooie Kerst nacht voor jou, De Duitsers houden wel van Kerstmis en dat zul je zeker merken. Ga maar vast De Herdertjes lagen bij Nachten zingen, beslist dat er iemand mee zingt. Lieve meid ,
    ik ga nog ff de was op hangen en maar wachten tot Oma opgehaald word. lieve gr. en kusjes en laat wat horen daaag kusjes xxxxxxOma

  • 31 December 2014 - 12:48

    Ger Heijnen :

    Hoi Meidje. Nu is het zo laat om het jaar goed af te sluiten en daAR HEB JE NU NOG FF DE TIJD VOOR !!!
    Hoe gaat het daar vanavond,?? vuurwerk en in het Hotel ook feestjes ?
    Hopelijk wordt het voor jou heel apart en zul je dit oude Jaar van 2014 niet gauw vergeten. Ik zal ook vanavond aan je denken, Ik ga Naar Tante Nel en savonds gaan we kaarten tot 24.00 uur bij Tante Thea,
    In de nacht ook weer naar Tante Nel lopen, Hopelijk zonder rotjes aan je benen !!! Het zal er allemaal wel heel mooi en kleurrijk uit zien , maar niet aan mijn voeten. erg eng vaak !!!!
    Laat eens gauw wat van je horen. Veel lieve groetjes van Oma en maak het geweldig daar en geniet ervan Dag Ger xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 6719

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: