Flight, Hotel, First week work! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu Flight, Hotel, First week work! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

Flight, Hotel, First week work!

Door: Anne Greijn

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 November 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Holaa !!

Wat een gekke eerste week!
Maandag ben ik al een week hier... heel raar idee, maar wel heel leuk!

Maandag de 24 ste ging ik dus voor het eerst vliegen helemaal alleen... Gelukkig waren pap en marion er! Dankje! Afscheid nemen is niet fijn asl het om je dierbare gaat, maar omdat het hier ook leuk is is het minder moeilijk!
Ik landde om kwart voor 5 dus een half uur later dan gepland, maarja dat maakte niks uit. Toen mijn transfer zoeken........ godsiemikkie wat was dat een zoektocht en ik snapte er niks van naar 10 min zoeken eindelijk gevonden en zat ik in het busje naar palm beach!
Toen ik aankwam bij palm beach zeiden hun daar ja je moet hier niet zijn je moet bij sandy beach zijn.. (15 min met de taxi).
Hun dus een taxi voor me gebeld en op naar sandy beach.
om 18.20 was ik eindelijk op mijn hotelkamer in sandy beach en wauw wat groot haha dat had ik dus niet verwacht!!
Dinsdag had ik vrij dus ben ik even wat boodschappen geweest halen want jaaaa ik heb een koelkast op mijn kamer!
Woensdag t/m zaterdag heb ik gewerkt van 10-18.00
Super leuke en lieve mensen ze willen je helpen met de taal ook al is dat voor hun ook moeilijk uit te leggen.

Ik heb die dagen alleen bij brood gestaan, maar ik ga waarschijnlijk over een paar weken meer banket doen.
Maar ik vind brood niet erg om te doen, omdat ze heel aardig zijn en grappig en dingen proberen uit te leggen zodat ik het snap.

Vannacht mag ik dan om 2 uur beginnen en werken tot 10!
Dan heb ik vrijdag en zaterdag vrij en zondag weer van 2-10.

De dag dat ik hier kwam had ik al meteen een andere stagaire ontmoet uit zwitserland. Heel leuk!
De dinsdag zijn we met alle stagaires van palm beach en sandy beach gaan uiteten, omdat er haar stage er al op had zitten.
Dat was heel gezellig, maar ook wel moeilijk want ze spreken allemaal duits maar ze betrekken mij er wel bij dus dat is heel fijn!
De donderdag was Marc jarig en zijn we savonds met de mensen van sandy beach wat gaan drinken en uitgeweest! Ook weer heel gezellig haha!

Gister zouden we ook uitgaan, maar ik was er niet goed aan en ben dus optijd gaan slapen om mijn rust te pakken.
Vandaaag had ik vrij dus ben ik even naar het strand geweest 2 uurtjes en boodschappen gedaan, nu net wat gegeten en is het zo wel weer tijd om te gaan slapen!
Heb erg veel zin om te gaan werken vanacht!!

Ohjaaaa! En morgen begin ik met mijn eerste spaanse les !

Ik weet het! Het is een lange blog maar heb ook veel meegemaakt deze week!
Nu zijn jullie allemaal weer op de hoogte van mijn avontuur!
En ik ben wel benieuwd hoe het daar gaat dus laat maar wat weten! :)

Tot de volgende blog!!

Adios, Ciao!
Warme groetjes uit het warme Spanje! (24 graden) :D :D

  • 30 November 2014 - 19:11

    Geert En Mia Janssen:

    Ha Anne
    Leuk om te lezen dat het je zo goed bevalt daar, en wat een temperatuur hier is het koud nachtvorst en oostenwind, heel veel succes met je stage en veel plezier. Groetjes Geert en Mia

  • 30 November 2014 - 19:21

    Anne Greijn:

    Dankjewel geert en mia!!

  • 30 November 2014 - 19:30

    Katja:

    Heej Anne, wat leuk om van je te horen. Ik had bij je mam al het "wtf"fimpje gezien over je kamer haha mutske. P.s wat mij betreft hoef je niet perse de graden te noemen hoor:-). Wij hebben vandaag lekker ff geshopt in het stedje van plezeer. Meid, geniet en tot mails xxxx frans katja en max

  • 30 November 2014 - 19:42

    Anne Greijn:

    haha! Jaa wel dat vind ik wel leuk! Heb het filmpje ook hier op geupload en fotos!
    Leuke daag dus!
    Tot mailssss xxxxx dankje

  • 30 November 2014 - 20:14

    Joyce:

    Hey Anne,
    Dacht vandaag al...wanneer horen we iets van Anne? En zie daar...het bericht is er. Wat fijn voor je dat je eerste bevindingen leuk zijn. Succes met je Spaanse les en nog veel plezier.
    Kusjes, Joyce

  • 30 November 2014 - 20:50

    Annie Beurskens:

    Ha die Anne ,

    Superleuk om ook jou te volgen op je avontuur , knap van jou hoor om dit in je eentje te ondernemen .
    De foto's spreken voor zich , het ziet er mooi uit . Geniet van het heerlijke weer , en van alles wat er op je pad komt . Pas goed op jezelf en luister naar je gevoel . Groetjes en liefs uit Baarlo van Wien en Annie

  • 01 December 2014 - 08:39

    Eugenie:

    Ha Anne,

    Leuk um te laeze deet 't good get. weej winse dich vuul succes met dien spaanse les.
    Enne.... Werk ze met die temperature ;-)
    Groetjes van os allemaol

  • 01 December 2014 - 11:37

    Gerheoijnen:

    Zo Meid. wat een geweldig lang verslag. Maar hiermee ben je wel gelijk op de hoogte wat er met je gaat en ging gebeuren. Spannend he Kind en zo alleen. Wat is de wereld dan groot he !!! buiten Maasbree. Geniet van elke stap die je zet en maak notities, dat is om te herleven !!!Wat een mazzel hebben jullie.om zo jong dit te mogen mee maken. Dat savonds werken, was je hier al gewend en valt het mee !!!
    Ik zal hier goed voor je blijven duimen en vaak aan je denken, ook met de komende Feest dagen.
    Alles anders ,maar heel speciaal, probeer ervan te genieten en veel lieve groetjes uit het koude Blerick,
    Die met een doos vol Pepernoten zit. Ik stuur ze wel op. doei Ger xxxxxxxxxx

  • 01 December 2014 - 19:19

    Anne Greijn:

    Hallo allemaal!

    Wat leuk om jullie berichten te lezen!
    De spaanse les was best pittig maar nu is de mevrouw 2 weken op vakantie dus 15de heb ik mijn 2de spaanse les.
    Dankjewel voor jullie lieve steunende berichtjes!!

    Een fijne sneeuwmaand voor jullie!!

    Dikke kus en knuffel van Anne

  • 02 December 2014 - 17:51

    Gerheijnen Stoffels:

    Het is hier alweer donker en met deze dagen , is de dag heel kort. Vanmorre gezwommen en leuke dingen aan de Juffrouw van het Zwembad gegeven. Pepernootjes in een doosje, leuk gedicht erbij en de Juf. bij de Cassa ook maar een doosje gemaakt, ook met Pepernootjes. Ik kreeg een mooie foto, gemaakt de vorige week in het bad. ik aan de kant en erg mooi, Zomaar Cadeau. Leuk he !!!
    Vanmiddag, naar Annemarie, die was jarig. Ik was vroeg, dus genoeg ruimte, om samen te praten over allerlei. De Visite kwam later, toen ik weer naar huis moest, of boodschappen doen.!8.00 gegeten en nu het nieuws zien. Morgen komt Shela, de boel in orde maken. Donderdag Gym, met Sinterklaas en Piet. Piet ben ik, ook met gedicht en pepernoten. Het wordt saai, he Meid. Hoe was je dag ?????Leuk [ Taaltje ....is best moeilijk lijkt me..Maar aldoende en veel luisteren, dan kom je een heel eind. Veel leuke dingen en laat geregeld wat horen ..liefs Oma xxxxxxx

  • 02 December 2014 - 17:59

    Anne:

    Sowsow oma! Druk programmatje met de pepernoten!
    Wat lief dat je dat kreeg zn mooie tekening! Maarja tuurlijk geven ze jou dat je bent toch zn lieve schat!!!
    Hier gaat het best goed opzich.
    Merk erg goed dat mijn lichaam moet wennen aan de werktijden, maar dat valt allemaal wel op zn plaats.

    Gister alleen te horen gekregen dat we naar een ander hotel moeten omdat dit hotel waar wij met 5 stagaires zitten overboekt is en dus wij eruit moeten.
    Nu gaan we morgen naar palm beach ook van seaside en is dat dan ons hotel..
    Dus ben nu weer aan het inpakken toch wel een heel raar idee.

    Dusss dat is een beetje mijn dag!
    Donderdag met een paar stagaires lekker naar het strand!

    Groetjesss xxxxx

  • 03 December 2014 - 13:00

    Ger Heijnen :

    Ja meisje en zo wordt je nog ff gauw overgehuisd Je weet nooit,misschien is het daar in Palm Beach,wel veel beter of anders. Wat een grote namen, alleen daar heb je al iets bijzonders, Hebben de meiden van jou klas in Het Gilde niet. Je komt wel over de overplaatsing heen en elke keer weer iets om over te praten. Toch geweldig, dat je dit mee mag maken. ook met de foutejs is het T O F. Geniet van de dingen en praat erover. Veel liefs. Hier stik je van de koud. Shila was net hier. gepoetst en het ruikt weer lekker.
    Groot pak voor de Sinterklaas klaar, voor Maasbree. Ik zeg niet voor wie, maar jij weet het !!! toch !!!
    De Pepernoten zijn op, aan iedereen gegeven en dat doet goed, Ik bewaar er eentje voor jou, die zaldan wel niet meer smaken, Geeft niet, daaaag Weer een leuke kamer, met alles erop en eraan.Laat het weten.
    Ik ga boodschappen doen en visje halen, Jij vist maar in de Zee. Hoe heet jou Zee daar ??? Stom he, dat ik dat nier weet. Lieve groetjes en maak er een geweldige nieuwe dag van Ger xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 December 2014 - 17:14

    Gerheijnen Stoffels:

    waarom hoor i niets. zoveel bekkan gooi het maar in de zee haladijeeeeeeeeeeeeee. groet gaat ht ???? Ben van de Sinterklaas af die ouwe vent. ik wacht op de frele Kerstman met ,,waar mee ????????????????????Rudolf ook een leuke bok ik kom terug zeg wat kus en liefs Ger xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 December 2014 - 23:16

    Anne Greijn:

    Hallotjesss!

    Kleine update!
    Ik ga zondag weer oververhuizen naar sandy beach, ons stamhuis haha!
    dan blijven we daar waarschijnlijk 2 weken en met kerst zijn we weer even hier wegens overboeking alweer in sandy beach!

    Heb weer een paar boodschapjes gedaan en aan het strand gelegen met Jasmin!
    Was super leuk!
    Heb nu trouwens ook een roommate woehoee!
    Elisa uit duitserland! Erg gezellig!
    Spreken veel engels tegen elkaar maar ik kan ook goed duits verstaan.
    Ben net terug van de Weinachtsmarkt in Gran Canaria!
    Haha wat een leuk ding zeg, midden in het hotel bij het zwembad allemaal kraampjes enzo,
    en natuurlijk ook gluhwein gedronken met amretto hahah smaakte best goed!

    Zometeen even een filmpje kijken en dan weer slapen morgen nog een dagje vrij en dan zaterdagnacht om 2 uur beginnen met werken, en daarna mijn spullen pakken en weer oververhuizen!

    jaja wat een gedoe. maarja het komt allemaal wel goed!

    Iedereen fijne feestdagen en geniet van iedereen om je heen en geef ze heel veel liefdeee!!!

    xxxxxx

  • 06 December 2014 - 12:31

    Gerheijnen :

    Het blijft spannen daar, ook wel weer leuk. pak maar niets steeds teveel in of uit helpt met overhuizen,
    De Taxi komt mijn om16.00 halen richting Maasbree,Ik heb heel wat uit te pakken gezellig voor jou moeder
    Maar dat wist je al. niet verklikken, gaat bijna niet meer !!!!Ik was net bij de Bibliotheek in Blerick en wie kom ik dar tegen ????Floortje. die ken je nog wel. ooit was ze ook bij de Misucalschool. Ze werkt daar Bij Berden, dat weet je ook waar dat is. Heb jij nog gezongen met de Kerstdagen.!!!
    Fijn dat je leuke meiden getroffen hebt en dat Duits kun jij inmiddels ook wel spreken.
    Wat is een Roommate ??????????????/ Om te lachen, kun je zien hoeveel Duitsers er zijn. Weinachtmarkt. ja zeg dat in Cran Canaria. geniet maar van alles dan heb je veel om na te vertellen !! Joepie !!!
    Hoe is het met de warmt, valt dat mee en is dat lekker. Kun je je hier nier voorstellen. Vandaag is het niet zo koud , wel de handschoenen en de pet op.
    Kreeg net een kommetje eten van de Buurvrouw Rijst met vlees erin. Maar ik ga ook in Bree warm eten, dat is dus 2x daags. Ik laat het wel staan, Morgen komen Tante Nel en TanteThea, met de trein,
    Nog voor mijn verjaardag, Beter Laat dan nooit. Ik groet maak er nog een weelderige Stranddag van. liefs Ger xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 December 2014 - 09:34

    Ger Heijnen:

    Hoi Grietje, wat was het leuk op Sinterklaas avond dat ik je zo zag zitten in je kamer. Leuk dat je ons allemaal zag en toch wel veel te vertellen had. i v m je werk. Het was een heel drukke avond en voor dat iedereen alles had uitgepakt bleek de kamer niet meer normaal. Mamma had mij en heeft een FaceBook gemaakt met steeds jullie fototjes erbij, heel knap. Ze had een prachtige tas voor mij gekocht, dat ze dat durfde, maar mooi en degelijk en alles heb ik al overgepakt uit mijn ouwe teske. Weer een tas met veel vakken met rits, maar het is al aardig gelukt en ik draag hem makkelijk mee in en uit de winkel en daar is een tas voor. Bedankt Milly. goed gekozen !!!!Veel meer andere leuke dingetjes,andere Oma had het ook naar haar zin, ook fijn om iedereen bij elkaar te hebben en te genieten. Ik ben met Nickie en haar man mee naar huis gereden We hebben ook nog Oma gefeliciteerd met haar 88ste verjaardag knap he en nog auto rijden !!! Zondag kwamen Tant Nel en Tante Thea hier naar toe, Robert-frank heeft ze van het station gehaald, ze vergaten af te schecken en moest r, Fr weer terug rijden om dat in orde te maken, Het was verder
    een heel gezellige dag met veel verhalen en familie praatjes,m je snapt dat wel, we zien elkaar ook maar weinig.,Zondag kreeg in pijn in mijn arm. hatrstikke veel pijn.Maandag Dokter met de fiets ging bijna niet Rechter arm die gebruik je het meest. Slijmbeurs ontsteking. Pijnlijk, heb nu veel pillen en maar hopen dat het gauw over gaat. Dit was ut/ Laat wat horen liefs Oma xxxxxxxx

  • 19 Januari 2015 - 13:22

    Ger Heijnen 19 1 15:

    Ik zou je bijna kwijt raken, heb nog hier en daar gezocht en eindelijk kwam je Blog weer te voor schijn !!!!
    Wat weinig nieuws heb je te melden. Drukke vrouw en heel veel werk, dat neem ik maar aan en neem zo af en toe de tijd om naar Blerick te seinen !!!!!! Komen er nog veel nieuwe mensen, Zijn zeker veelal oudere die nu vakantie nemen !!
    Vakantie tijd is het momenteel nog niet. dadelijk met de Carnaval. Hoorde hier al, dat er veel mensen
    niets aan Carnaval willen of zullen doen ???? Daar zal mamma en Ger wel niet blij mee zijn!!Ze zijn druk bezig met Boete de Poort, als ik het goed heb. in orde te maken. Dat komt vanzelf hier door denk ik !!!
    a.s. Zaterdag naar Jill luisteren, Heeft met een Musical te maken, die later uitgevoerd zal worden. ?
    Roy, heeft daar ook mee te maken.die daNST !!!!11 Tante Nel haar feest komt er aan. 7 Febr. Mamma en Ger gaan al eerder, omdat zij niet kunnen komen op het feest. iv.m de Carnaval, Ik ga mee. 7 Febr, Robert-Frank gaat ook en Julion weet ik nog niet,
    Van middag naar de verjaardag van Ans, 83 geloof ik. hou het niet zo bij. Ik ga naar de 85 toe, dat wordt groot feest. Spaar maar vast. @!!@@@@ groetjes ik ga er van tusse laat wat horen kusjes en lieve groetjes uit Blerick. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 6726

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: