De laatste dagen thuis! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Anne Greijn - WaarBenJij.nu De laatste dagen thuis! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Anne Greijn - WaarBenJij.nu

De laatste dagen thuis!

Door: Anne Greijn

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 November 2014 | Nederland, Maasbree

Haaj haaaaj!!!

Weer een update van de afgelopen week!
Afgelopen zaterdag waren mam, kai en ik bij oma frietjes gaan eten met de familie! Toen gingen we rond 7 uur weer naar huis, ik ging die avond niet meer uit mam vroeg of ik lekker thuis wou blijven.
Ik kwam binnen en toen stonden er 30 mensen die surprise riepen!!
Ik schrok me, maar wat tof dat allemaal die lieve mensen er waren!
Mijn handbalteam, vriendinnen, familie, Velocity(zanggroep)!
Ik was helemaal overdonderd, ook nog lieve en leuke afsccheidskadotjes gekregen.
DANKJEWEL ALLEMAAL, HET WAS EEN TOP AVOND!!
Deze week heb ik de hele week vrij..
Koffers ingepakt, boardingpass uitgeprint, de rest uitgeprint.
De laatste trainingen gehad en zondag de laatste wedstrijd!
Vanavond ook de laatste repetitie van velocity..

Ik vind het een heel raar idee dat dit voor 5 maanden even de laatste keer is.
Zaterdag ga ik met pap, marion, kai naar de beekse bergen, en savonds de laatste keer na kubke met de vriendinnetjes!

Maandag zit ik dan om half 1 in het vliegtuig op weg naar mijn grote avontuur!
De volgende keer schrijf ik mijn blog al vanuit maspalomas!!

Adiosss!

xxx Anne

  • 21 November 2014 - 20:23

    Mia Janssen:

    He Anne
    Ja het schiet nu op he spannend, wij wisten niet dat Mam dat geregeld had van dat afscheidsfeestje hoorde het dinsdag van Annie toen die hier was, maar hoop dat je het leuk gevonden hebt, als we je niet meer zien een hele goede reis en een fijne tijd op je stage. Groetjes Geert en Mia

  • 24 November 2014 - 14:20

    Ixchelle:

    He meissie, ik ga je blog even volgen! Leuk om je avonturen bij te houden! Geniet er van!! Dikke kus, ixchelle.

  • 30 November 2014 - 12:12

    Ger Heijnen:

    Leuk he. Heb je toch gevonden. Zag net op de Mobiel dat je de nachtdienst inging. Robert.Frank was ff hier, Zoals hij iedere Zondag doet !!! Heeft eventjes jou Blog ingetoetst. Heb veel leuke dingetjes gemaakt voor de div. Sinterklaasjes, zoveel leuke kennissen en die hebben dan weer kids en zo ga je maar door.
    Anouk en Steef zijn allebei Kampioen geworden. Heb het niet gezien, was gisteren bar koud en het was nog het laatste buiten gebeuren. Tik af en toe wat in, daar kan ik van genieten, Ik brak gisteren mijn nek in het dorp, zoveel zwarte Pieten en maar Een Sinterklaas en al die kleine kindjes op zijn schoot, Leuk He !!!1
    Hele prettige dag en werk ze, valt het mee ???? Laat wat horen daaaaaaaaaaag Omz xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor 5 maanden op stage naar Gran Canaria! Daar ga ik in een bakkerij werken van een hotel!

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 6725

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 13 April 2015

Stage Maspaloma (Gran Canaria)

Landen bezocht: